După o primă fază de analiză și cercetare realizată de parteneri și adunată în broșura intitulată „Analiza situației egalității de șanse și a bunelor practici pentru egalitatea de gen și femei mai puternice”, partenerii și-au continuat colaborarea la nivel local și prin instrumente digitale și platforme, dată fiind imposibilitatea temporară de a călători din cauza pandemiei Covid-19.
Prin urmare, după analiza nevoilor de învățare întâmpinate de organizațiile partenere, acest set de instrumente a fost creat ca urmare a cooperării online a tuturor partenerilor prin intermediul platformei digitale Padlet.
Obiectivul a fost colectarea de bune practici și crearea de noi ateliere care să fie ulterior aplicate și validate de partenerii proiectului, mai întâi la nivel local în fiecare țară parteneră a proiectului – Italia, Spania, România și Regatul Unit – apoi în comun la nivel internațional, în timpul celei de-al doua Întâlnire transnațională a proiectului, care va avea loc în Italia.
Printre obiectivele atelierelor și instrumentelor se numără:
· Să conștientizeze stereotipurile de gen și a diferențele în sport;
· Să motiveze participanții să practice sport; · Să dezvolte abilități sportive;
· Să încurajeze munca în echipă și cooperarea;
· Să crească gradul de conștientizare a necesității unui joc corect în colaborarea de grup și dezvoltarea spiritului de echipă;
· Să poată lucra în mod egal indiferent de gen;
· Să utilizeze principiile, filozofia, etosul și fundamentele sportului ca metaforă și instrument de predare pentru a aborda aspectele inteligenței emoționale pentru ceea ce se numește”empowerment”.
Liceul nostru a pus în practică două ateliere- 3 M- Muzică, Mișcare, Motivație, propus de instituția nostră și 1VS 1, propus de Asociația Travelogue din Italia, coordonatorul proiectului.
Toolkit_RO












































